Vi skaper verdi for våre oppdragsgivere ved å ta del i hele kundereisen; finne, vinne, utvikle og beholde.

Her er noen eksempler på hva vi gjør for våre oppdragsgivere:

Salg 

I Citero skal det være salg i all kundepleie, og kundepleie i alt salg.

TM er den mest effektive og målbare markedskanalen som finnes der man oppnår personlig kontakt - ”den gode samtalen” har stor verdi!

Samtidig er det greit å ha flere verktøy; vi finner den kanalen, eller den kombinasjonen av flere, som gir deg best resultat.

Vi har lang erfaring med:

Nysalg

Vi skaffer deg helt nye kunder

Dette er den mest krevende formen for TM. Vi har gode resultater å vise til for både kjente og ukjente merkevarer, og skreddersyr kampanjer etter oppdragsgivers behov. Vi har god erfaring med kampanjer også langt utenfor oppdragsgivers tradisjonelle nedslagsfelt. Nysalg på kalde kunder vil også fungere som en form for branding. Vi sørger for at alle vi er i kontakt med på vegne av dere sitter igjen med et godt inntrykk, uavhengig av samtalens utfall.

Vårt mål er å skaffe fornøyde kunder som blir over tid!

Mersalg/oppsalg

Vi øker både lønnsomheten og kundetilfredsheten

Vi kontakter deres kunder og øker kundetilfredsheten med en god og trivelig samtale. Samtidig skaper vi større inntjening for dere ved å gjøre mersalg og/eller oppsalg. Dette vil også gi mer trofaste kunder og bidrar til mindre churn.

Holdback/antichurn

Vi minimerer deres tap av markedsandeler 

Vi mottar fortløpende lister med tapte kunder fra dere, og kontakter kundene umiddelbart for å snu de på en god måte. Etter vår erfaring er det ofte slik at kunder blir byttet over på feil premisser. Det at vi kontinuerlig oppdaterer oss på hva som rører seg i markedet, kombinert med vår årelange erfaring på antichurn, gjør at vi ryddig og effektivt får håndtert dette slik at kunden velger å bli hos deg.

Winback

Vi vinner tilbake tidligere kunder

De fleste kunder er mer tilbøyelige til å inngå kundeforhold med selskap de kjenner fra før. Lister med gamle kunder er derfor mye verdt, og bør ikke settes bort til hvem som helst. I Citero blir lister med gamle kunder behandlet med silkehansker, og vi har resultatgaranti på nøkkeltall som hitrate.

Gjennom Winback får man også kartlagt hvorfor kundene har byttet.

Feltsalg

Dørsalg gir tradisjonelt lavere effektivitet, men høyere hitrate sammenlignet med TM. Det er ikke like enkelt å avvise en høflig ung mann eller kvinne på døra, som det er å slenge på røret til en telefonselger. Feltsalg er godt egnet til geografisk fortetting av områder. Våre mobile feltselgere er reisevante og godt skolerte, og har hele landet som arbeidsplass!

B2B

Vårt B2B-team er et håndplukket team med flere års erfaring fra flere ulike bransjer. Dette har gitt oss komplementære ferdigheter som team, noe både vi og våre oppdragsgivere drar nytte av.

For hvert prosjekt vi jobber med så gjør vi et grundig forarbeid sammen med våre oppdragsgivere for å kvalitetssikre hele prosessen.

Et samarbeid med deg som oppdragsgiver kan eksempelvis se slik ut:

  • Bli kjent
  • Kartlegging av behov
  • Mål og ambisjon for samarbeidet
  • Kjøreplan
  • Kontinuerlig evaluering og rapportering

Vi kan ta  hele eller deler av salgsprosessen for deg som oppdragsgiver.

Kundepleie

I tillegg til tradisjonelle salgstjenester, kan vi hjelpe deg med god og systematisk kundepleie; enten på fast basis, utenom ordinær åpningstid, eller i ekstra hektiske perioder hvor man kanskje ikke finner like mye tid til dette som man skulle ønsket

Vi sørger for å etterleve din bedrifts verdier samtidig som at vi tar vare på kundene. Våre erfarne konsulenter vil gjennom dialog med kunden sørge for at de får hjelp, og at de sitter igjen med en god opplevelse. 

Velkomstsamtaler

Alle ønsker å føle seg velkommen og ivaretatt 

Vi sørger for en ekstra god start på kundeforholdet med en trivelig samtale. Dette forhindrer churn. Samtidig innhenter vi samtykke for videre kontakt. 

Lojalitetssamtaler

Ring kunden din i dag før noen andre gjør det! 

Vi tar kontakt med kundene dine, lodder stemningen, og slår av en trivelig prat. Samtidig oppdaterer vi kundens kontaktinfo og innhenter samtykke for videre kontakt. Kan gjerne kombineres med mersalg/oppsalg.

Kundeservice

Vi behandler kundene dine som om de var våre egne 

Vi tar hånd om overflow, er førstelinje ved behov, og hjelper deg med å utvide åpningstidene; via chat og over telefon. 

Vi kan også ta hånd om hele eller deler av deres kundeservice på fast basis. 

Møtebooking

Tid blir en stadig knappere ressurs. Ved å la Citero booke møter for deg, lar du dine selgere få mer tid til det de kan best; å dra i møter og selge.

Samtidig vil vi bedrive leadsgenerering utover de konkrete møtene; All informasjon har en verdi. Vi oversender leads med oppdatert og korrekt kontaktinfo og eventuell nei-årsak eller andre opplysninger (var på ferie, ønsker mer informasjon før et eventuelt møte etc.) – slik får du en fyldigere pipeline og varmere telefoner.

Vi bistår også noen av våre oppdragsgivere med hele salgsprosessen B2B.

Scroll to top